min tonåring förmedlar känslan stressad, pressad, trött och utbränd.

min tonåring som person är glad, rolig, mår bra osv men när det blir för mycket i skolan med läxor och prov så blir det väldigt stressande och det tar på hans humör och sinne. så man inte blir lika glad osv och när en är nere så blir de ju att omgivning blir nere då också.

ja jag kan känna igen mig i min tonåring till och från, för det kan ibland bli för mycket i skolan och med träningar på det blir det inte så mycket tid över för fritid i vardagen och då blir man nere, stressad och allmänt trött.

nej, även fast jag känner mig som min tonåringen ibland så vill jag ju inte göra det.

i skolan för det är där man ofta tycker det är jobbigt med studier, läxor och konstant sitta och lyssna på lektionerna som tonåring.

blyertspenna, stompfer

jag är nöjd men ja skulle fortfarande kunna jobba bättre på lektionerna och den tid jag får.